به گزارش گیل آمارد، میر اسد (امیر) ابراهیمی فعال محیط زیست اهل بندرکیاشهر پس از صعود به قله درفک به همراه تیم کوهنوردی لاهیجان در مسیر برگشت دچار حادثه شده و جان باخت.
ابراهیمی برگزار کننده چندین پویش و آموزش زیست محیطی برای جوامع محلی در پارک ملی بوجاق بود

مهدی احدی؛ رئیس هلال احمر رودبار در این ارتباط به خبرنگار صداوسیما گفت: مرد ۵۸ ساله‌ که با یک گروه کوهنوردی راهی قله دُرفک در شهرستان رودبار شده بود، به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی کوهنوردی، بر اثر سقوط در دم جان باخت.

وی افزود: این فرد هنگام چیدن زرشک کوهی در ارتفاعات شهرستان رودبار، به دلیل سست و لغزنده بودن سنگ‌های این منطقه سقوط کرد که به رغم تلاش کوهنوردان و نجاتگران هلال احمر، جان خود را از دست داد.

رئیس هلال احمر رودبار از گردشگران خواست برای پیشگیری از چنین حوادث ناگواری، ضمن رعایت اصول ایمنی کوهنوردی مهارت‌های امدادی برای کمک به خود و دیگران هنگام وقوع حوادث را آموزش ببینند.

By admin

One thought on “درگذشت فعال محیط زیستی اهل بندرکیاشهر پس از صعود به قله درفک”
  1. او انسانی بی نظیر و طبیعت نوردی قهار بود. حادثه ای که برای امیر نازنین، این فرشته بی همتا و نمونه کامل انسانیت پیش آمد، اتفاق ناگهانی بود که فقط قادر بود انسانی به این قوت را از پای در آورد. او و همنوردان طبیعیش، بسیار حرفه ای بوده و همواره همه نکات ایمنی را رعایت می کنند. امیر جان ابراهیمی از معدود انسانهای ناب و پاک نهاد گیلان است که برای طبیعت گیلان، و بخصوص زادگاهش، منطقه کیاشهر و پارک ملی بوجاق، زحمتها کشیده است. روح بلند پاکش در پناه طبیعت، شاد باد☘️🌹☘️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *