گیل آمارد: قطعی برق در بندرکیاشهر، امروز سومین روزی است که برق شهر بندرکیاشهردر صبح قطع می شود که عموما بیش از یک ساعت طول وصل شدن زمان می برد این در حالی است که در روز گذشته بعدازظهر هم برق رفت تا به زمان قطعی برق این شهر اضافه شود.

قطعی برق و ضعف برق واژه های هستند بیشترین استفاده از این واژه‌ها از زبان مردم و مسئولین مربوط به فصل تابستان می شود که اوج مصرف برق است اما چرا این قطعی‌های مکرر در این زمان رخ می‌دهد جای سوال است.

با توجه به وابستگی شدید زندگی مردم به برق، قطعی‌های مکرر که عمدتاً طولانی مدت است که می‌تواند چرخه فعالیت روزمره شهروندان و ادارات دولتی را مختل کند.
قطعی ها مکرر برق در زمانی حادث می شود که نه برق زیر فشار و در نه در تابستان که عموما مصرف انرژی برق بالا هست قرار داریم.
این قطعی‌ها حتماً با آسیب مالی مانند: سوختگی وسایل برقی همراه خواهد بود و در ارتباط با قطعی‌های برق بندرکیاشهر علت را جویا شدیم که تا به الآن پیامی از ریاست اداره برق دریافت نشده است.

One thought on “قطعی مکرر برق در بندرکیاشهر، علت چیست؟”
  1. با سلام و احترام
    به جهت شروع فصل سرما و وزش تند بادها،جهت شاخه زنی و پیشگیری از قطع برق در ایام روزهای برفی و بادهای شدید ،امیدوارم همشهریان عزیز و خوب کیاشهر همان گونه که همیشه با سعه صدر یار و یاور ما بوده و هستند به بزرگواری خودشان خادمان خود را ببخشند.
    پاینده باشید و مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *