دانش‌آموزان ۳۱ سال قبل شهرستان آستانه‌اشرفیه در اقدامی قدرشناسانه و خاطره‌انگیز ظهر دیروز در فضایی صمیمی به دیدار معلم خود رفتند و ضمن یادآوری خاطرات آن زمان، از آموزگار خود به نیکی تجلیل کردند.

در این اقدام قدرشناسانه حدود ۲۰ دانش آموز دوره ابتدایی سال تحصیلی ۷۳-۷۲ مدرسه شهید محمودی سابق (دکتر حقیقت پسند فعلی) به دیدار معلمی رفتند که سالها در کلاسش، درس معرفت و علم آموختند.
این افراد که اغلب آنها اکنون در زمره مسوولان اجرایی و بازاریان شهرستان آستانه‌اشرفیه هستند با حضور در این مدرسه از سرکار خانم سکینه خوشدل معلم فرهیخته و دلسوز خود تجلیل کردند.
در این دیدار ضمن بیان خاطرات آن سالهای دور، از درس‌های زندگی که معلم می‌داد تا شیطنت‌های دوران تحصیل برخی از این دانش آموزان صحبت شد.
در پایان این دیدار که مدیران آموزش و پرورش شهرستان آستانه‌اشرفیه هم حضور داشتند دانش‌آموزان با اهدای گل و هدیه از معلم خود تجلیل کردند.
در این آیین همچنین لوح تقدیر شهردار شهر آستانه‌‌اشرفیه هم به پاس سال‌ها خدمات ارزنده این آموزگار تقدیم وی شد.
استاد خوشدل در حال حاضر ۷۲ سال سن دارد و کار خود را به عنوان معلم با طرح پیکار با بیسوادی (حدود ۷ سال) شروع کرد و در سال ۱۳۵۸ به صورت رسمی استخدام آموزش و پرورش شهرستان آستانه‌اشرفیه می‌شود و در مجموع حدود ۳۸ سال در این شهرستان به تدریس و تربیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخته است.
در پایان این مراسم هم استاد خوشدل با حضور در کلاس‌های درس و اهدای شاخه‌های گل به معلمان حاضر در مدرسه دکتر حقیقت پسند بار دیگر درس بزرگی به همگان دادند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *