دختر ۲۰ساله لاهیجانی که برای ورزش در یک باشگاه حضور پیدا کرده بود به دلیل احساس مشکل در قلب بیهوش شد و ساعاتی بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.

به‌گزارش گیل آمارد به‌نقل از کلانشهر: مدیر مجموعه ورزشی ضمیریان لاهیجان ضمن تایید حادثه رخ داده برای مائده فلاح مهدی‌پور در این باشگاه طی نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان این شهر به شرح ماوقع پرداخت.

در نامه شهرام ضمیریان، موسس باشگاه ورزشی ضمیریان که در پایگاه خبری تدبیر شرق منتشر شده آمده:در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه یکی از ورزشکاران باشگاه به نام مانده فلاح مهدی پور لیالستانی در ساعت ۹:۲۷ صبح وارد باشگاه شد و پس از مدت کوتاهی در سالن از حال رفت که سریعا با اورژانس تماس گرفته شد. همزمان اورژانس و یک پزشک از درمانگاه مجاور در باشگاه حضور پیدا کردند و پس از اقدامات اولیه، با برانکارد حدود ساعت ۱۰:۳۰ او را از باشگاه خارج و به بیمارستان پیروز انتقال دادند.

در ادامه این نامه آمده است: پس از چندین بار تلاش برای احیای قلبی متاسفانه ایشان حدود ساعت ۱۲ ظهر در بیمارستان درگذشت.

فروزان ربانی سرپرست معاونت اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم پس از بررسی موضوع، طی نامه ای به ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان ضمن تایید اظهارات موسس باشگاه، این مکان ورزشی را دارای مجوز فعالیت و بیمه مسئولیت مدنی و آتش سوزی اعلام کرده و نوشته است که طبق بازرسی به عمل آمده، گزارش موسس باشگاه مورد تایید است و خانم فلاح در حین تمرین بی حال شده و از حال رفته است و از طریق پرستاری که در محل حضور داشت با تنفس مصنوعی علایم حیاتی احیا و سپس ساعت ۱۰:۳۰ با اورژانس به بیمارستان دولتی پیروز انتقال پیدا کرد. بعد از فوت نامبرده در ساعت ۱۲ ظهر، پیکرش به پزشک قانونی فرستاده شد.

بررسی‌های اداره ورزش لاهیجان نشان می‌دهد که مرحوم فاقد بیمه ورزشی بوده و در حین تمرین مربی نداشته است.

همچنین طبق بررسی اظهارات شاهدان، خانم فلاح مهدی‌پور در بدو ورود به باشگاه سردرد شدید داشته به طوری که برای تسکین، از بوفه باشگاه نوشیدنی قهوه دریافت می‌کند.

کیانوش سقراطی، رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم در گفت وگو با پایگاه خبری تدبیر شرق با تایید حادثه رخ داده برای دختر جوان در باشگاه ورزشی این رویداد را دلخراش عنوان کرد و گفت:حوادث در ورزش اجتناب ناپذیر بوده و حوادث طبیعی ممکن است در هنگام ورزش برای هر ورزشکاری پیش بیاید که لزوم ایمنی ورزشی و فعالیت‌های ورزشکاران باید با رعایت نکات جسمی برای هر ورزشکار باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان همچنین با صدورر پیامی خطاب به خانواده فلاح مهدی پور درگذشت دخترشان را تسلیت گفت.

منبع: کلانشهر

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *