اختلال در شبکه تلفن همراه به ویژه اپراتور ایرانسل در ماه شهریور موضوعی است شهروندان یندرکیاشهر را کلافه کرده است قطع و گاهی آنتن دهی و اینترنت ضعیف به معضلی تبدیل شده است مردم با این مشکل دست به گریبان هستند.
در اوسط دی ماه سال گذشته پس ازاتمام قرار داد یکی از دکل ایرانسل، که در مکان استیجاری جمعآوری شده بود بوجود آمد پس از حدود چند ماه در جای جدید دکل نصب شد که در این مدت چند ماهه مشکلات اینترنتی وجود داشت.که در ماه اخیر بازهم مشکلات عدیده در اپراتورهای ایرانسل و همچنین در پارهای از اوقات همراه اول وجود دارد.
در این ارتباط مشکل، از سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان علت را جویا شدیم و او گفت: گزارشی از خرابی و اختلال نداشته حتماً موضوع توسط کارشناسان بررسی می گردد.
همینطور با حسین فضل طلب مدیر ارتباطات ایرانسل درگیلان علت این اختلالها را جویا شدیم او هم به مانند مدیرکل ارتباط گیلان اذعان داشت: گزارشی نداشتیم و این قول را داد که تیمی جهت بررسی و ارزیابی سرویس ایرانسل بفرستد و در زمانهای متفاوت وضعیت سرویس را بررسی کنند.
پس از گفت و گو با مدیران ارشد استان در اداره کل ارتباط و ایرانسل، به راستی چه ادارهای باید خرابیها را گزارش کند؟